Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.Zamknij

Tel. 797-099-549 pn-pt (9-18)
plakaty na ścianę, zdjęcia na płótnie i obrazy na płótnie na ścianę
//-->
Strona głównaO nasTechnologiaPytaniaPROMOCJE


FAQ

Nasze wydruki

  1. Jaki jest minimalny, a jaki maksymalny wymiar wydruku?
  2. Jakie rodzaje podłoża są wykorzystywane przy drukowaniu obrazów, plakatów, naklejek i fototapet?
  3. Jaka jest różnica między Plakatem i Plakatem Prestige?
  4. Czy istnieje możliwość wydruku na innego rodzaju podłożach, niż mają Państwo w ofercie?
  5. Co oznaczają opcje „Blejtrama” i „Płótno werniksowane” w przypadku obrazów drukowanych na płótnie?
  6. Jaka jest trwałość wydruków?

Zdjęcia do wydruków

  1. Na co zwracać uwagę, wybierając zdjęcia do wydruku?
  2. Jakie są akceptowalne formaty plików ze zdjęciami?
  3. Jaki jest maksymalny rozmiar pliku ze zdjęciem?
  4. Co oznacza parametr "Rozdzielczość zdjęcia" na formularzu zamówienia?
  5. Czy zdjęcie jest przechowywane po zakończeniu obsługi zlecenia?

Dostawa i płatność

  1. Jakie są opcje i koszty dostawy?
  2. Czy przesyłka z zamówieniem jest w jakiś sposób zabezpieczona?
  3. Nie dotarł do mnie mail potwierdzający. Czy zamówienie zostało złożone? Na jakie konto dokonać płatności?
  4. Moje zamówienie zostało uszkodzone w czasie transportu. Co robić?

Gotowy produkt

  1. Otrzymany od Państwa obraz różni się kolorystycznie od widzianego na ekranie monitora. Dlaczego się tak dzieje?
  2. Płótno po naciągnięciu na ramę wyglada inaczej. Dlaczego?
  3. Czy są jakieś szczególne warunki przechowywania i eksponowania wydruku, aby zachować jego trwałość?

Nasze wydruki

1. Jaki jest minimalny, a jaki maksymalny wymiar wydruku? Minimalny wymiar wydruku to 20 x 30cm (20x20cm w przypadku płócien). Maksymalny rozmiar wydruku to:

110 x 300 cmPlakat Presige i Fine Art
40 x 300 cmPlakat
100 x 300 cmObraz na płótnie (z drewnianą ramą)
110 x 300 cmObraz na płótnie (bez drewnianej ramy)
60 x 300 cmNaklejka

2. Jakie rodzaje podłoża są wykorzystywane przy drukowaniu obrazów, plakatów, naklejek i fototapet? W podstawowej ofercie posiadamy 5 rodzajów podłoży:

  • Plakat Prestige drukowany na papierze fotograficznym Solution Pearl 290 g/m2
  • Plakat drukowany na papierze fotograficznym Solution SemiMatt 255 g/m2
  • Fine Art drukowany na papierze fotograficznym Photo White Satin 270g/m2
  • Naklejka drukowana na białej matowej folii samoprzylepnej Solution
  • Obraz na płótnie drukowany na płótnie Solution Canvas 380 g/m2

W rozszerzonej ofercie oferujemy również wydruki na innych podłożach fotograficznych takich jak np. papiery barytowe, strukturalne, wystawowe, archiwalne, kolekcjonerskie itp. Rozszerzona oferta jest w szczegolności adresowana do galerii, fotografów, grafików, dekoratorów wnętrz itp.

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani wydrukami na specjalnych podłożach fotograficznych prosimy o kontakt.

3. Jaka jest różnica między Plakatem i Plakatem Prestige?

Podstawową różnica jest rodzaj wykorzystywanego podłoża. Plakaty drukowane są na podłożu o gramaturze 255 g/m2. W przypadku Plakatów Prestige wykorzystywane jest ekskluzywne podłoże 290 g/m2, szczególnie polecane przy dużych wydrukach. Plakat Prestige ma podwyższoną odporność na zgniecenia i zniszczenia.

Więcej informacji o drukowanych przez nas plakatach >>

4. Czy istnieje możliwość wydruku na innego rodzaju podłożach, niż mają Państwo w ofercie?

Oprócz standardowych podłoży istnieje możliwość wydruku na papierach barytowych, foliach do podświetleń, podłożach archiwalnych, papierach technicznych itp.. Istnieje możliwość umówienia się na indywidualną prezentację próbek podłoży różnych typów. W celu zapoznania z pełną ofertą, zachęcamy do kontaktu.

5. Co oznaczają opcje "Blejtrama” i „Płótno werniksowane” w przypadku obrazów drukowanych na płótnie?

Opcja „Blejtrama” pozwala naciągnąć zadrukowane płótno na drewniane krosno – tzw. blejtram. Obraz na płótnie z drewnianą blejtramą jest od razu gotowy do powieszenia na ścianie.

Więcej informacji o ramach do obrazów na płótnie >>

Werniksowanie nadaje wydrukowi na płótnie olejnego połysku. Przedłuża również trwałość wydruku i dodatkowo zabezpiecza przed zabrudzeniami i wilgocią.

6. Jaka jest trwałość wydruków?

Wysoka trwałość naszych wydruków wynika z efektu połączenia oryginalnych atramentów EPSON ULTRACHROME oraz oryginalnych mediów SOLUTION, ILFORD, FOMEI, HARMAN lub HARMAN by Hahnemühle i kształtuje się następująco:

  • papiery fotograficzne błysk, perła, satyna - do 100 lat
  • płótna - do 100 lat
  • papiery fine art - ponad 100 lat
  • papiery barytowe - ponad 200 lat

Zdjęcia do wydruków

1. Na co zwracać uwagę, wybierając zdjęcia do wydruku?

Aby uzyskać wydruk najwyższej jakości należy zwrócić uwagę na właściwą ostrość zdjęcia, rozdzielczość zdjęcia oraz rozmiar, jaki zajmuje plik. Jeśli konwertujemy dany plik z innego formatu do formatu JPG należy zwrócić uwagę na ustawienie jak najwyższej jakości (najniższy stopień kompresji).

Jeżeli nie jesteście Pewni czy Wasze zdjęcie nadaje się do wydruku to zachęcamy do kontaktu z nami. Wówczas podpowiemy jaki wybrać rodzaj i wymiar wydruku.

2. Jakie są akceptowalne formaty plików ze zdjęciami?

Formularz akceptuje tylko pliki w formacie JPG. Pliki w innych formatach można przesyłać do nas mailowo na adres: plakato@plakato.pl lub poprzez FTP.

3. Jaki jest maksymalny rozmiar pliku ze zdjęciem?

Maksymalny rozmiar pliku to 20 MB.

4. Co oznacza parametr "Rozdzielczość zdjęcia" na formularzu zamówienia?

Parametr "Rozdzielczość zdjęcia" określa jakość wczytanego zdjęcia w stosunku do wybranego formatu wydruku. Im większa rozdzielczość zdjęcia i mniejszy wymiar wydruku tym większa jakość zdjęcia. Zaleca się, aby wybierać do wydruku takie zdjęcia, których rozdzielczość jest oceniana jako co najmniej wystarczająca. Jeżeli jakość zdjęcia jest słaba zaleca się wybranie mniejszego wymiaru wydruku.

W niektórych przypadkach jakość słaba może okazać się wystarczająca, np. w sytuacji, gdy zdjęcie będzie oglądane z większej odległości.

Jeżeli nie macie pewności czy Wasze zdjęcie jest odpowiednie do wybranego formatu wydruku to zachęcamy do kontaktu z nami. Podpowiemy wówczas, jaki format wydruku jest najbardziej optymalny dla danego zdjęcia.

5. Czy zdjęcie jest przechowywane po zakończeniu obsługi zlecenia?

Po zakończeniu obsługi zlecenia zdjęcie jest trwale usuwane z naszych serwerów.

Dostawa i płatność

1. Jakie są opcje i koszty dostawy?

Dostępne opcje dostawy to:

  • Poczta Polska
  • Przesyłka kurierska
  • Odbiór osobisty w Ząbkach k. Warszawy

Koszty dostawy znajdują się na stronie Cennika >>.

2. Czy przesyłka z zamówieniem jest w jakiś sposób zabezpieczona?

Każdy przygotowany przez nas produkt jest precyzyjnie zabezpieczony, aby bezpiecznie dotarł do Państwa. Plakaty ze zdjęć oraz naklejki ze zdjęć owijane są pianką i pakowane w sztywne tekturowe tuby. Natomiast obrazy na płótnie naciągnięte na ramę zabezpieczamy folią bąbelkową oraz pakujemy w karton.

3. Nie dotarł do mnie mail potwierdzający. Czy zamówienie zostało złożone? Na jakie konto dokonać płatności?

Jeśli mail nie dotarł, prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zweryfikujemy wtedy, czy zamówienie zostało zarejestrowane w naszym systemie oraz przekażemy dane do płatności.

4. Moje zamówienie zostało uszkodzone w czasie transportu. Co robić?

Jeśli zamówienie zostało dostarczone przez kuriera, należy sprawdzić w jego obecności zawartość przesyłki oraz ewentualnie spisać protokół szkody. W przypadku dostawy przez Pocztę Polską prosimy o sprawdzenie opakowań zewnętrznych przesyłki i zgłoszenie ewentualnych uszkodzeń we właściwym urzędzie Urzędzie Pocztowym lub u listonosza. Prosimy również o powiadomienie nas o takiej sytuacji.

Gotowy produkt

1. Otrzymany od Państwa obraz różni się kolorystycznie od widzianego na ekranie monitora. Dlaczego się tak dzieje?

Urządzenia drukowane wykorzystują inną przestrzeń barw do odwzorowania obrazów niż na przykład monitory ekranowe. Stąd też drukowane zdjęcia mogą odbiegać kolorystycznie od tych, które widzimy na ekranie. Często również indywidualne ustawienia monitorów wpływają na to, co widzimy. Aby zminimalizować różnice poleca się wykonać kalibrację monitora.

2. Płótno po naciągnięciu na ramę wyglada inaczej. Dlaczego?

Naciągnięcie płótna na ramę może wiązać się ze zmniejszeniem fragmantu zdjęcie widocznego na froncie obrazu lub dodaniem lustrzanego odbicia obszaru na boki blejtramy. Dlatego podczas wybierania zdjęcia do wydruku należy zwrócić uwagę, czy istotne elementy zdjęcia nie znajdują się zbyt blisko krawędzi zdjęcia.

3. Czy są jakieś szczególne warunki przechowywania i eksponowania wydruku, aby zachować jego trwałość?

Aby wydruki na długo zachowały trwałość należy starannie wybrać miejsce ekspozycji. Należy unikać dymu papierosowego, nadmiernego nasłonecznienia, dużej wilgotności powietrza oraz poddawania wydruków pod działanie substancji chemicznych.





WYDRUK ZE ZDJĘCIA

Zamów wydruk z własnego zdjęcia



Copyright © 2011-2023 Plakato.pl